13.9.2014

Vähän vinkura päivä

t-paita Gap
housut Maison Scotch
kengät Sam Edelman
laukku Cole Haan
Tässä päivän shoppailuasussa ei sinällään ole mitään kovin erikoista, enkä olisi varmaan laittanut siitä kuvaa ilman hassua pikkusattumaa: olin Espritin liikkeessä ja sovitin tummansinistä neuletakkia. Myyjä tuli siihen juttelemaan ja kehumaan sitä päälläni, ja mainitsi vielä, että siitä on olemassa leopardikuosinenkin versio, mutta että ehkä tuo tummansininen olisi [minulle] se turvallisempi vaihtoehto. -- leikkaus hetkeen, jolloin molemmat siirrämme katseemme kenkiini. Ei tullut kauppoja.

Seuraavaksi olin Lindexin kassalla maksamassa 49,50€ hintaista uutta neuletakkiani (kuva instassa) ja ystävällinen myyjä vinkkasi, että 0,50€ lisäpanostuksella saisin kympin alennuksen. Hän jatkoi vielä, että tuossa olisi hylly täynnä ihan uusia hiuspompuloita ja -lenksuja -- leikkaus taas siihen, kun hän tuijottaa lyhyenlyhyitä hiuksiani ja tajuaa, ettei niihin paljon pompuloita viritellä. No, ostin sukkahousut sen sijaan, ja olin oikein tyytyväinen :-)

Ihan pikkujuttuja, mutta hassua kun ne sattuivat ihan peräjälkeen ja tuli sellainen vinkeä fiilis, että maailma on tänään ihan vähän vinkurallaan. Mitäs sinun päivääsi kuuluu?

8 kommenttia:

  1. Haha mulle on käynyt vastaavia juttuja kaupoissa useinkin . . . juuri tuon ekan jutun kaltaisia ja joskus mietin että mitä niillä tytöillä oikein liikkuu päässä :D
    Leo tossusi on ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että usein se olen kyllä minä itse, joka selittelee ihan mitä sattuu ja myyjät katsovat vähän pitkään :-D

      Poista
  2. Hauskoja sattumuksia - tai vinksahduksia;)
    Ja onhan niitä itsellekin vastaan tullut - puolin ja toisin; minä kun en itsekään aina saa pidettyä suutani kiinni - ja aivot ovat jääneet jonnekin narikkaan!

    VastaaPoista
  3. On ainakin myyjä lukenut läksynsä hyvin, kun kaikille tuputtaa pompuloita :D
    Mulla on hyvä fiilis ja aurinkoinenkin sääkin on ulkona, ihanaa!

    VastaaPoista
  4. Ihana kuulla, että on fiilis korkealla - syksy selvästi sopii sulle :-)

    VastaaPoista
  5. Hauskoja vinksahduksia :)
    Noi kengät on vaan niin makeet, nyt iski kenkäkateus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin nyt käyttää noita ahkeraan ennen talven lumia :-D

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...