23.2.2013

Vinkkaanpa minäkin POPin toppa-alesta

...vaikka asia varmaan onkin aika monella jo tiedossa. Nyt siis toppavaatteet "jopa" -40% ja villaiset aluskerrastot -30% tämän viikonlopun ajan.

Kävin jo reissussa kartoittamassa verkkokaupan tilannetta, mutten ehtinyt tilaamaan. Nyt kuitenkin aikani kuluksi ostin sekä takin että toppahousut ensi vuotta varten, molemmat -40%.



Housut ovat tuollaista lökäpöksymallia, mutta eivätköhän ne kelpaa laskettelurinteeseen; ne kehumani Remun "indestructible"-housut ovat muuten nyt täynnä pieniä viiltoja, joten ihan hyvä, että oli hiihtolomahousut erikseen. Ja se POPin välitoppis oli reissussa päällä ulkotakin alla ihan joka päivä, joten ei ollut huti sekään  - kyllä mä olen sitten taitava tekemään hankintoja :-)

Antaa tulla, talvi 2014 (vai 2013? no ensi talvi kuitenkin!), minua et pääse yllättämään!

4 kommenttia:

  1. Mä ostin molemmille pojille osittain sun innoittamana ne välitoppikset ja kovassa käytössä ovat olleet, milloin missäkin. Ja tätä samaista takkia just kanssa mietin ensi talveksi, molemmille. Sama maku näemmä meillä mitä tulee lastenvaatteisiin. :)

    Mukavaa iltaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään on sama, hyvä maku:-) Kiva kuulla, että sinustakin ne välitakit ovat toimiva juttu, meillä on kaikilla perheenjäsenillä omamme kovassa käytössä!

      Kivaa loppuiltaa Laruun!

      Poista
  2. Mä en ostanut, ei riitä enää koot:(

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...