1.11.2012

Etäaamun vapautta

Lapsen käsityö piti mulle myös seuraa, eikä vikissyt yhtään!

Niin, siis töitähän täällä ollaan tekemässä, ihan vain pikaisesti tulin poikkeamaan tänne blogimaailman puolelle kahvia juodessani. Aamupäivän johtoryhmä (kolme tuntia!) peruuntui, ja päätin jäädä tänne kodin rauhaan tekemään töitä -koira on aika kiva työkaveri: siltä saa sympaattisia katseita ja lämpöä, mutta se ei häiritse turhilla murinoilla tai räksytyksillä milloin mistäkin epäkohdasta :- ) Toistaiseksi olen myös pysynyt kaukana nettikauppojen houkutuksista, vaikka monta ihanaa uutiskirjettä must-have-tuotteineen olikin yön aikana ilmestynyt - nehän ovat mulle vähän sama kuin joulun lelukuvastot lapselle! Mä ottaisin ton ja ton, ja sitten mä haluun vielä noi ja noi...  (mobiiliblogger muuten taas tekee ihan mitä haluaa, joten älkää ihmetelkö kämäisiä asetuksia!) Kivaa työpäivää ja torstaita kaikille, viikkohan on taas jo voiton puolella!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...