17.8.2012

Kuka kopsasi ja ketä?! Laukkuostoksilla taas.



Eiköhän Herra Lim ole idean isä ja Herra Jacobs onneonkijaopportunisti?!

Hmm...olisiko tuo Pashli Bag hyvä duunilaukku, vai kyllästyykö noihin vetoketjuvirityksiin liian nopeasti?

Mustaa (työ)laukkua olen siis vailla, ja näitä J. Crew'n veskoja olen katsellut tässä sillä silmällä jo jonkin aikaa (siitä lähtien, kun palautin sen Mulberryn Evelinan):

Biennial Satchel
sivunäkymä (ei ollut kuvaa mustasta)
Biennial Hobo

Hinnatkin jäävät alle 400€, joten ei kirpaisisi kuin ihan hitusen - ja koska myin tässä pari laukkua (Mulberry ja Longchamp), olen tuon verran ja vähän enemmänkin plussan puolella. JA varasin juuri kirppispöydän Akselista syyskuulle, eli tulevaisuudessa on plenty money odotettavissa!

Tästä mallista pidän myös tosi paljon, mutta valitettavasti sitä ei ole kokomustana:

Edie Attaché Bag

Uusi löytöni Decadent tarjoaisi tällaista varteenotettavaa vaihtoehtoa (nettisaitilta näkee parempia kuvia muissa väreissä, tämä musta näyttää ihan vihreältä):


Näitä pähkäilen siis viikonloppuna - tai ainakin siihen asti, kunnes olen saanut perjantaicavani ekan lasillisen juotua ;-) Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

10 kommenttia:

  1. Mulla taas noista ensimmäisistä tulee mieleen Celinen Luggage :D.

    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No daah, niinpä tuleekin, oikeassa olet! The plot thickens!
      Minkä noista muista vaihtoehdoista ottaisit? Auta mua päättämään!

      Ja kivaa viikonloppua sinnekin!

      Poista
    2. Nuo Biennialin vetoketjut tuovat sitä jotain muuten yksinkertaiseen laukkuun. Malli on mukavan klassinen kuitenkin, sellainen, johon ei heti kyllästy.

      Poista
    3. Mäkin tykkään noista vetskareista (myös) ulkonäkösyistä, tuovat sopivasti särmää!

      Poista
  2. Näinhän se on, että yllättävän monet laukut muistuttavat toisiaan ja idoita kierrätetään vuodesta toiseen.

    Kivoja laukkuja kaikki, mutta jotenkin mua viehättää tuon Biennialin erikoiset vetoketjut! Jos ne erilliset (?) lokerot auttaisivat pitämään kamat paremmin järjestyksessä. Ehkä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, Biennialiin kallistumme kaikki! Täytyy ensin katsoa, miten paljon euroja joutuu sijoittamaan talvimatkaan ja teen vasta sitten ostopäätöksen...

      Mulla on kaiken maailman bag organizereita ja muita pussukoita käytössä, silti kamat aina hukassa :-)

      Poista
  3. Biennial Hobo huutelee tuolla mulle... Mutta just alkuviikosta ostin Lumilta Nelli-laukun, ehkä mä en nyt tarvii ihan just uutta laukkua. Ens viikolla sitten :)!

    VastaaPoista
  4. Decadenttiä näkyi olevan nyt keskustan Stockkalla. Niistä himoitsen työlaukkua itselleni.

    Mutta joo, Stockalla pääsee niitä livenä hiplaamaan ja testaamaan. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Decadentia bongattu myös Rizzossa (hyvä valikoima) ja Aleksi 13:ssa (pari mallia). Näin tänään tuon mustan livenä, ja hyvältä näytti kyllä sekin - tosin odotusarvoni tuon J. Crew'n laukun suhteen on se, että nahka on äärettömän pehmeää ja ihanaa :-)

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...