3.8.2012

Perjantai-Malenet

Malene Birgerin alen loppurysäys oli 60% ja kuin ihmeen kaupalla (se oli kismet! karma! kohtalo!) siellä oli vielä jäljellä niitä tuotteita, joita jo aiemmin hypistelin virtuaalisesti, mutten raaskinut ostaa.

Tällaisia:

Tämän ajattelin säästää kyläviemisiksi, kun "aina joskus" käy niin,
että viime hetkellä huomaa, ettei olekaan mitään sopivaa vietävää.

Tästä minulla on myös pidempi tunikaversio (kokoa S).
Tämä lyhyt versio on M-kokoinen, muttei kamalan imarteleva möhömahoille.
Taitaa jäädä kotipaidaksi, sillä en jaksa palauttaa.
Mekko, jonka ovh 400€ hirvitti
- nyt sopuisaan 128€ hintaan :-) 


Kävin jo kaivamassa sopivat kengät ja laukunkin fiilistelläkseni, niin tohkeissani olin. Tuo vyö ei muuten kuulu mekkoon, mutta ilman sitä se roikkuu puolisääreen ja näyttää yöpaidalta. Varmaan ohut nahkavyökin sopisi, nappasin tuon aiemmin tilaamastani Malenen trikoomekosta, koska sävy oli juuri oikea.

LK Bennettin korkkarit ja vintagelaukku aitoa käärmeennahkaa. 


Kuvista tuli vähän harmaita, sillä täällä alkoi juuri sataa ja - minun tuuriani - koira on vielä lenkittämättä, joten pikkutorkkujen jälkeen täytynee vetää sadekamppeet niskaan ja lähteä talsimaan iltahämärään (koira ei ole sateesta moksiskaan). Sitten olen ansainnut vähintään piccolokokoisen cavan ja hyvän leffan - tuntuu jo ihan syksyltä!

7 kommenttia:

  1. Jee, kannatti odottaa! :-D Joskus harvoin käy tosiaan ihan uskomaton mäihä.

    Ihania kaikki, mekko asusteineen on napakymppi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, olen tosi tyytyväinen että kerrankin mulla käy tuuri!

      Poista
  2. Mulla taitaa olla tuo sama raitapaita, eikä tosiaan imartele munkaan keskivartaloa:( Laatukaan ei ihan vakuuta, aika nopeasti nukkaantui. Mulla on merkiltä pari mekkoa ja ne on ihan jees, mutta trikoota en enää osta.

    Minkä pituinen sä olet? Ajattellin tuota mekkoa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Joo, samaa mieltä laadusta: tunika ei parin pesun jälkeen ole enää (ilman hyvin tiukkaa silittämistä) duunikelpoinen. Paidalle jäi hintaa 42€, joten kelpuutan kotipaidaksi. Täyteen hintaan en taidä itsekään haksahtaa enää trikooseen.

      Olen 160 cm lyhyt, mutta yleensä 38-kokoiset mekot ovat ihan ok-pituisia...

      Poista
  3. Tää blogi on oikea kakkupala. Hermo lepää kauniissa kuvissa, ihanissa väreissä.. oon mykistyny :D

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...