13.3.2013

Aurinkoisen päivän musta asu


Päiväni oli tosiaan aurinkoinen niin henkisesti kuin säidenkin puolesta :-) Töissä oli hyvä syke heti alusta asti, ja monta kertaa päivän aikana kelasin, miten kivojen ja fiksujen ihmisten kanssa saan tehdä hommia - ei aina ihan mikään itsestään selvä asia!

Asu on aika synkän oloinen, vaikka oikeasti tuo kaulakoru oli mielestäni ihan näyttävä ja piristävä detalji. Noissa housuissa on joku taika, sillä - omiin silmiini - näytän aina paljon hoikemmalta ne jalassani kuin missään muissa housuissa. Kukaan muu ei varmaan eroa huomaa, mutta sillä on suuri henkinen merkitys - hyvä siis, että mulla on peräti kahdet samanlaiset housut itsetuntoani kohottamassa :-)





neuletakki Global
t-paita J.Crew
housut Lindex
koru Zara
kengät Billi Bi
Tässä koru paremmassa syynissä - en ole eläessäni pitänyt mitään noin näyttävää asustetta töissä, mutta ihan kotoisalta se tuntui. Ja kuten huomaatte, t-paitani oli värikkään harmaa, eikä suinkaan musta, vaikka yläkuvassa se näyttikin siltä.

Nyt täytyy rientää ruokakauppaan, sillä mies on seuraavat pari päivää reissussa. Jokohan sitä kohta tohtisi (lue: viitsisi) aloittaa taas urheilun?! Olen laiskotellut nyt monta viikkoa ratsastusta lukuunottamatta, ja olo alkaa kieltämättä olemaan varsin pöhöttynyt ja flegmaattinen - ja nyt on enää turha syyttää kuukauden takaista flunssaa yhtään enempää kuin voin syyttää kymmenen vuoden takaista raskautta tästä pömppömahastakaan... Ehkä huomenna :-)

Olkaa te reippaampia ja tulkaa kertomaan mulle, miten paljon olette tänäänkin urheilleet, niin minäkin olen pakotettu tekemään jotakin!

4 kommenttia:

  1. Musta on aina tyylikäs, ja upea tuo sinun korusi!

    Minä olen nyt vähän tsempannut tuon urheilun suhteen, kun palasin reilu kuukausi sitten takaisin töihin mammalomalta otin taas kuntoilunkin mukaan päivärutiineihin. Käyn 3 kertaa viikossa salilla ennen töihin menoa, mutta täytyy kyllä tunnustaa että saan ihan pakottaa itseni sinne. Ehkä siitä taas tulee ihan kivaakin joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä sinä! Juuri tuollaisia kannustavia esimerkkejä kaipaan: olet heti saanut arkirutiinisi kuntoon ja sinne mahtuu liikuntakin, joten miksei muka minullakin mahtuisi... Tänään 6.45 aamulla harkitsin hetken, että olisin lähtenyt juoksemaan, mutta sitten torkahdin vielä hetkeksi :-)

      Poista
  2. Koru sopii hyvin muuten yksinkertaiseen asuun.

    Mä en ole liikkunut lainkaan tänä vuonna. Harmittaa vietävästi. Ensin oli reissua ja sitten 5 viikon sairasteluputki ja nyt yksinhuoltaja viikko. Herkkuja olen kyllä ehtinyt ahtamaan joka välissä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen keskittynyt herkuttelupuoleen aika vahvasti... No, kyllä mä täältä vielä nousen!

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...