17.2.2016

Lämmin perussetti

Hyvää iltaa, ystävät! Menin tänään vasta kymmeneksi palaveriin, ja ehdin siis ottamaan asukuvat päivänvalossa. Valitettavasti asu ei tänään ollut tämän kummoisempi, sillä tiedossa oli vain rentoa palaveeraamista tuttujen tyyppien kanssa. Mulla oli lisäksi - ihan oikeaksi osoittaunut - etiäinen siitä, että Kellohalli, jossa eka tapaaminen järjestettiin, saattaisi olla hieman kolea paikka. Taisin olla niitä harvoja, joka ei palellut ollenkaan tai yrittänyt epätoivoisesti kietoa huivia hartioiden ympärille lämmikkeeksi, eli hyvin osasin pukeutua olosuhteiden mukaan :-).

neuletakki Boden
toppi Filippa K
farkut J. Crew
nilkkurit Billi Bi
laukku Coccinelle

Eikös näytäkin raikkaalta tuo tummansininen ainaisen mustan sijaan? Olen aivan ihastunut uusiin nilkkureihini, vaikka ne eivät kyllä sovi läheskään kaikkien vaatteiden kanssa: eilen olin pukemassa niitä kellohelmaisen puolihameen kanssa, ja koska näytinkin tosi toopelta, jouduin tekemään viime hetken vaatevenkslauksen, missä on aina omat riskinsä.

Olin myös erittäin ylpeä itsestäni, sillä vaikka elän juuri nyt aivan käsittämättömässä kiireen kierteessä ja stressitilassa, onnistuin olemaan varsin tyyni (=en räplännyt kännykkääni maanisesti ihan taukoamatta) koko neljän tunnin workshopin ajan - ja toivottavasti myös näytin siltä, että olen kuulolla ja keskittynyt aiheeseen. On nimittäin todella ärsyttävää, kun jengi tulee kyllä palaveriin, mutta suurin osa ajasta menee joko läppäriä naputtaessa tai kännykkä "huomaamattomasti" pöydän alla/ sylissä. Syyllistyn siihen kyllä itsekin [usein], ja ainakin siinä vaiheessa, kun puheenaihe siirtyy johonkin sellaiseen, mikä ei aivan suoranaisesti kosketa minua, vaihdan heti "kännykkämoodiin" tai avaan läppärin. Saahan siinä aina pari hommaa hoidettua, mutta se on kyllä todella epäkohteliasta muuta porukkaa kohtaan. Siispä yritän jatkossa olla enemmän aidosti läsnä, jotten antaisi sellaista vaikutelmaa, ettei mua vain kiinnosta!

Hyvähän näitä uudenvuodenlupauksia on tehdä näin helmikuussakin :-) Nyt täytyy kysellä pojalta hissankokeisiin, joten heippa ja kivaa iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...