Kaikki lähtee Vichyn kuluttajalupauksesta: Vichyn avulla jokaisella meistä on mahdollisuus löytää se oma ihanneihomme. Ihanneihon määritelmä on ihan subjektiivinen käsite, mutta tiettyjä yhtälaisyyksiäkin on: naiset kertovat yleensä toivovansa tasaista ja tasasävyistä, mahdollisimman sileää ja säteilevää ihoa. Duh.
Mutta on siinä tavoittelemisen syytäkin, sillä tuollainen ihanneiho voi tehdä ihmisestä jopa kymmenen vuotta nuoremman näköisen! Vichy ei lupaa totaalimuutosta, mutta selkeitä tuloksia kylläkin, ja siitä tämä uusi kampanja sai alkunsa.
Täällä tehdään ihanneiho-diagnoosi. |
Vichy valitsee siis sata naista, joille suositellaan ihanneiho-diagnoosin avulla juuri heille sopivat tuotteet, ja tämän testaajajoukon edistystä seurataan säännöllisesti koko satapäiväisen kampanjan ajan. Diagnoosin voi tehdä täällä.
Tämä on mielestäni erittäin rohkea veto Vichyltä, koska sanomattakin on selvää, ettei muutos voi olla kaikkien osallistujien kohdalla yhtä näkyvä ja dramaattinen. Pidän myös siitä, etteivät he lupaa ihmeitä tai mahdottomuuksia, vaikka ovatkin varsin itsevarmasti liikenteessä.
Mietin pitkään, rohkenisinko lähteä mukaan (tämä blogin päätarkoitus ei ole julkisuusarvoni maksimointi...), mutta koska kerran suosittelen sitä teille, laitan itsenikin likoon! En tietenkään tiedä, tulenko valituksi, mutta ainakin ilmoittauduin halukkaaksi.
Lähtekää siis tekin mukaan, joohan? Sadan päivän sponsoroitu kosmetiikkakassi ei varmaan yhtään vähennä kenenkään osallistumisintoa :-)
Kiitos kivasta vinkistä :)
VastaaPoistaJee, yksi onnistunut rekry!
PoistaToinen rekry :)
VastaaPoistaJes jes!!
Poista