7.3.2012

Kuinka pilasin farkkuni ja sitten ne olivatkin ihan chic. Kai.

Kävipä tässä taannoin niin, että lähdin lyhentämään ostamiani Nudien High Kai -farkkuja. Olin sovittanut niitä jo aiemmin, joten kun sitten sain ompelukoneen ja -tarvikkeet esille, ottaa pätkäytin sen kummempia mittailematta lahkeista reippaan palan pois. Liikaa. Tyhmää!

Farkuista tuli nilkkamittaiset, ja olen tähän mennessä pitänyt niitä vain saappaiden kanssa. Nyt näin kuitenkin täällä Place for Dreams -blogissa tämän kuvan, ja hallelujah! farkkuni ovatkin juuri oikean mittaiset!

Alkuperäinen kuva Pinterestistä.
Tuollaiset nude-korkkarit haluaisin, ne ovat selkeä puute vaatekaapissani...

Aasinsilta kengistä toisiin: Nina's mainosti tänään FB:ssä uusia L'Autre Chose -ballerinoja, jotka olivat sekä kauniit että edulliset - voiko näin ollakaan?! Nämä pitäisi käydä katsastamassa ja kokeilemassa mitä pikimmiten.

Ovh 99€.
Vaikka olen vankkumaton mustan fani, alkavat nuo vaaleammat ja jopa pastellisävyt vähän houkuttelemaan. Viime vuonna en vielä langennut värillisiin housuihin, mutta nyt olen kyllä suunnitellut sellaistenkin ostamista (H&M:stä tai muusta halpiskaupasta, jotta voin sitten hylätä ne hyvällä omallatunnolla kesän jälkeen).

Ja huomenna Marni-mallisto tulee HenkkaMaukkaan myyntiin, toivottavasti saan ostettua haluamani tuotteet! Siitä lisää huomenna, jos käy hyvä tuuri. Nyt olen niin puhki, että heti kun saan lapsen nukkumaan, vetäydyn itsekin sänkyyn lukemaan. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...