25.9.2012

Day Span autuutta

Täällä olin eilen illalla ja olo on vieläkin vähäsen tavallista kevyempi. Note to self kuitenkin: älä varaa rentouttavaa hierontaa, se on lähinnä pelkkää sivelyä (kipeät hartiat olisivat huutaneet jämäkämpää runnomista). Tässä tapauksessa en vain päässyt vaikuttamaan asiaan, koska en maksanut hoitoani itse (olin yhteistyökumppanin lahjottavana). Olisi varmaan pitänyt varata seuraava aika jo samantien, sillä tätä tahtia seuraava kerta on joskus pääsiäisen hujakoilla...

Odotustila - tee on jotakin ihanaa jasmiiniteetä, jota haluaisin kotiinkin

2 kommenttia:

  1. Oi voi, tekis hyvää mullekin päästä sun yhteistyökumppanien lahjottavaksi! :-D

    Onneksi tiedossa on viikonloppureissu tyttöporukalla Tampereen kylpylään (palkkioreissu juoksuporukalle Midnight runista :-). Olen kyllä varannut sinne jalkahoidon, mutta joku sivelykin tekisi terää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttöjen viikonloppu ei kuulosta ollenkaan huonolta sekään! Munkin pitäisi juosta joku tapahtuma, niin voisin sitten palkita itseni ruhtinaallisesti sen jälkeen :-)

      Mä olen ennenkin tehnyt saman virheen ja valinnut liian hentoisen hoidon, enkä pysty sitten nauttimaan koko jutusta ollenkaan, kun ärsyttää vain, että sekin aika ja rahaa menee ihan haaskuuseen. En siis todellakaan nukahtanut hieronnan aikana!

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...