8.9.2012

Kamala kenkäangsti

COSin paketti nilkkureineen tuli eilen, mutta valitettavasti palautan koko sisällön (otin kokeiluun myös ruosteenväriset farkut) samantien. Kuten pelkäsinkin, nilkkurit olivat hyvinkin princemäiset, ja aivan liian klohmot omaan tyyliin/ makuun sopivaksi.

Olen siis kenkien suhteen taas lähtöruudussa ja alkaa usko loppumaan - mikä minussa on vikana, kun ihan kaikissa malleissa on mun silmääni joku pielessä?! Olen nyt aamulla kahlannut läpi mm. nämä verkkokaupat: shopbop, my-wardobe, boden, next (kyllä, näin alas olen vajonnut!), zalandos, brandos ja boozt - tuhansia kenkäpareja, siis!

Shortille pääsi peräti kaksi mallia, mitä mieltä olette näistä?



Yllä luottomerkkini Billi Bin nilkkurit.



Nämä taas ovat Geoxin. Ostin jo ne Eccon sandaalit, eikä Geox tunnu sen jälkeen enää yhtään häpeällisemmältä...

Taidan käydä tänään Herkussa ruokaostoksilla ja katsastaa siinä sivussa nuo Billi Bit - eikös muuten ihan pian pitäisi olla se Exclusive-alepäivä?

Posted via DraftCraft app

4 kommenttia:

  1. Mä olisin tullut ehdottomaan juurikin Billi Bi:tä ja Geoxia, mutta tajusit itsekin oman parhaasi.

    Äläkä vähättele Geoxia, se on ollut tosi rock jo muutaman vuoden (eccoltakin löytyy nykyään kenkiä, joita ei heti uskoisi kyseisen valmistajan tuotoksiksi). Ja Geoxilla on tosi mageita poikien kenkiä, kannattaa pitää silmät auki, jos eksyt joskus merkin liikkeeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No selvästikään mulla ei ole varaa ylenkatsoa yhtäkään brändiä, aika tiukka tilanne on nyt käsillä! Ja koska kävin suunnitelmien mukaan Herkussa, on mulla nyt toiset noista popoista (molempia sovitin) jo täällä kotona asti...

      Täytyy katsastaa Geoxin poikien kengät - jos nyt pääsen enää ollenkaan vaikuttamaan siihen, mitä Herra 9v. jalkaansa laittaa!

      Poista
  2. Pisti naurattamaan tuo kuvaus Prince-kengistä!
    Ääni noille Geooxeille, tykkään tuosta sirommasta korosta :-)

    Itse ostin yllättävän hyvät mustat korkonilkkurit Eccolta (I know, ajatuksena tuntui mummolta) viime talvena, pikkaisen leveä lesti mulle, mutta pohjallisen kanssa pärjään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eccolla olisi ollut kivat kengät - jollei nilkan ympärille olisi väsätty nahkalettikoristetta, jota ei saanut irti mitenkään järkevästi. Kuka sellaisia haluaa?!

      Geoxit olivat jalassa nätit, mutta painoivat heti päkiää, joten en voinut harkitakaan...

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...