17.10.2012

Farkkusnobin uudet halpisfarkut

Kärvistelen edelleen likviditeettikriisin kourissa, ja olen siitä syystä shoppailut huomattavasti tavallista vähemmän viime viikkojen aikana. Tylsää!

Sitten retkahdin aivan yllättäen ja aivan yllättävään asiaan - onneksi huokeaan sellaiseen. Gap nimittäin mainosti yhden päivän ajan -25% koko valikoimasta ja juuri ennen nukahtamistani pikaostin (uusi termi!) iPadilla nämä farkut, jotka ovat osoittautuneet oikein mainioiksi.

Jakku Esprit, toppi Tiger, farkut Gap 1969 ja kengät Billi Bi

Kuten kuvasta näkyy, farkuissa on pienet kulutukset, mutta sen verran maltilliset, että voin pitää niitä töissä. Ne istuvat hyvin (otin itse asiassa peffakuvankin, mutten kehdannut laittaa sitten kuitenkaan näytille) ja koska otin Ankle- pituuden, ei tarvinnut edes lyhentää :-)

Sori vaan acnet ja sevenit, nyt tuli uusi kilpailija markkinoille, ja noilla hinnnoilla aika varteenotettava vaihtoehto onkin!

Ihastelin tänään kotiin ajaessani kirkasta auringonpaistetta ja jopa otin siitä kuvan voidakseni muistella sen ihanuutta tässä muutaman viikon päästä, kun pimeys laskeutuu yllemme vähän pidemmäksi aikaa... Ai mikä syysmasennus?! (Paljastin tässä samalla olleeni kotimatkalla hyvissä ajoin ennen viittä).

Päiväni oli erityisen hauska, sillä söin pitkän ja ratkiriemukkaan lounaan entisten työkavereiden, nykyisten ystävien kanssa, ja vaikka ruoka oli korkeintaan keskinkertaista, hyvä seura ja briljantit jutut kompensoivat kaiken muun! Kiitos J!!

Ja sitten piti vielä kertoa, että se taannoinen esiintymiseni jättiyleisölle meni aika hyvin. Vähän alussa jännitti, mutta uskoakseni sitä ei kovin moni huomannut. Loppua kohden sitten alkoikin juttu luistamaan tavalliseen tapaan, ja olisin voinut jäädä lavalle höpöttelemään pidemmäksikin aikaa :-) Enkä muuten edes ostanut uutta mekkoa, vaan tyydyin "vanhaan" (kerran pidettyyn DKNY:n kolttuun) - olen siis nykyään oikein taloudellisuuden ja säästäväisyyden perikuva!

*****
Vielä pikainen gallup: farkkupaita, onko jo ihan passée? Jotenkin nyt vasta heräsin koko ajatukseen ja ajattelin, että se voisi olla talvella kiva neuleiden kanssa...

5 kommenttia:

  1. "Pikaostin", hehee, ihan paras! :D Toivottavasti mä en opi nyt tota, kun oon just oppinut "nukkumaan yön yli".

    Ai että, voin kuvitella miten hyvä fiilis tuon jättiyleisölle esiintymisen jälkeen on ollut. Hyvä sinä.

    En osaa sanoa tohon farkkupaita-asiaan mitään, mä en ole lämmennyt niille 90-luvun jälkeen. Ainakaan vielä. Kaima saattais tietää? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai oliks ne farkkupaidat kuuminta hottia jo 80-luvulla? Mä alan olla jo niin vanha etten edes muista. :D

      Poista
    2. Oli 80-luvulla ja tekivät comebackin jo yli vuosi sitten - mä yritän taas hypätä junaan, kun se on jo aikoja sitten mennyt ohi...

      Ja hyvä, että olet oppinut nukkumaan yösi - mahtoi olla tehokas unikoulu :-)

      Poista
  2. Wow, olipa hyvä ostos "sokkona". Minä en ole uskaltanut ostaa housuja netistä, kun ei niitä tunnu livenäkään löytyvän sopivia.

    Ja jei siitä esiintymisestäkin! Niin se tosiaan on, että vaikka itseä jännittäisikin, niin eipä sitä muut välttämättä huomaa. Mun pitää aina vaan muistuttaa itseäni, että en puhuisi liian nopeasti. Normistikin tulee tekstiä aika tykityksellä. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole ostanut muita housuja kuin farkkuja - ja nekin tähän asti tutuilta merkeiltä, tai oikeastaan vain 7 for all Mankindin jameksia, jos ollaan ihan tarkkoja.

      Mulla on myös aika kiivas puhetahti; pitäisi esiintyessä muistaa hidastaa vähän ja pitää kunnon taukoja - se ei vain ole mulle luontevaa, joten unohtuu helposti!

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...