23.7.2013

Epäsuositus: COSin t-paidat

Tehtävä: etsi kolme reikää.


T-paita on pesty kaksi kertaa, molemmat hienopesuohjelmalla. Ekan kerran jälkeen paitaan tuli yksi reikä ja kävin reklamoimassa COSin liikkeessä, jossa minulle kerrottiin, että nämä supersuosikit  pitäisi aina pestä pesupussissa - tätä tietoa en valitettavasti saanut ostohetkellä.

Tokan kerran käytin pesupussia ja tuloksena oli kaksi uutta reikää ja viineistään tässä vaiheessa käyttökelvoton paita.

Kyseessä on tämä "t-shirt with pocket", älä osta (vaikka näyttikin olevan alennuksessa)!


Olen tehnyt pyykkihommia koko päivän, viikkaillut ja silittänyt puhtaita kaappiin ja laittanut myös aimo kasan kiertoon/roskiin. Oli jo aikakin tehdä kaappeihin vähän tilaa, mutta aikamoinen kirppiskassikin on vielä odottamassa - ja se kasvaa lähes päivittäin... Täytyy siis varata Akselista taas pöytä, jotta saan paremman feng shuin garderoobiini. Syksyn projekteja!

Onkos teillä muilla siivous- tai remppaprojekteja tiedossa?!

6 kommenttia:

  1. No buu noille paidoille! Itse en ole onnistunut saamaan Cosin t-paitoja pestyä rei'ille vaikka ilman pesupussia pesenkin. Ne ovat tosin jo pari vuotta vanhoja, ehkä laatu huonontunut?

    Täälläkin olisi kirppisurakkaa tiedossa, pitäisi käydä pursuilevaa vaatekaappia läpi. Tosin olen niin laiska kirppismyyjä että mietin blogikirppistä tai huuto.nettiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä COSin laatu on tosiaan huonontunut, nyt kun asiaa tarkemmin miettii! Höh!

      Poista
  2. Mä ostin viime kesänä pari cossin teepparia ja mulle kävi samoin. Nyt oon löytäny vilalta ja filippa k:lta kivoja taskuteeppareita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos suosituksista, täytyykin käydä tsekkaamassa - nyt ostin hätäpäissäni Henkkamaukasta pari uutta tilalle.

      Poista
  3. Hei vitsi, mulle on käynyt ihan samoin! Luulin, että on vain ollut törkeän huono tuuri, ja että koneessa on ollut jotain terävää, mutta ihan samannäköisiä reikiä kahdessa paidassa, ja kaikki muut hienopyykin vaatteet kunnossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, vika ei siis ollutkaan minussa tai kodinhoitotaidoissani!

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...