28.9.2013

Ei mikään pakkomielle suinkaan

Suuresta kuvasta myötäpäivään: Pretty Ballerinas, Ivanka Trump, Valentino, Louboutin, Valentino

Olen tunnetusti tosi järkevä ja maltillinen kuluttaja, joten mun ei ole koskaan pakko saada mitään, enkä selaile nettikauppojen valikoimia kuumeisesti etsien sitä ihan täydellistä (ja sopivan hintaista) versiota haluamastani tavarasta. En koskaan.

Sen sijaan olen tässä kaikessa rauhassa pannut merkille, että olen näkevinäni näitä teräväkärkisiä kenkiä vähän joka käänteessä ja ymmärrän, että juuri näistä kengistä saisin muuten verrattain tylsiin klassisiin asuihin sitä tarvittaa särmää - ihan kirjaimellisesti. May the search continue.

14 kommenttia:

  1. Heti kun näin tuon kuvan mulle iski ymmärrys, että mäkin tarvitsen tuollaiset. Pelkän haluamisen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Ja sitten vielä väitetään, että blogistania vaikuttaa ihmisen ostokäyttäytymiseen... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tietenkään vaikuta. Sinä nyt vain satuit tekemään saman huomion kuin minäkin ja peilatessasi näitä kenkiä omaan pukeutumistyyliisi tulit sattumalta aivan samaan lopputulokseen :-)

      Poista
  2. Jeps, tuollaisia metsästän myös minä ;)

    VastaaPoista
  3. Hei jee, kiitos tiedosta - kerrankin olen ollut ajassa kiinni! Hankin keväällä jenkeistä ne teräväkärkiset baltsut eläinprintillä ja metallipiikeillä, jokohan alkaa olla tarpeeksi särmää!? :-D

    Liikkis muuten tuo edellisen postauksen dödö-poitsu, aikaisin ne alkaa noista jutuista kiinnostumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellakin, olet ihan trendien etunenässä - tai siis olit tosi edellä!

      Poista
  4. Teräväkärkiset kengät antavat linjaa ja tekevät jalat jotenkin siroiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sinäpä sen sanoit, juuri sitä minä haluankin!

      Poista
  5. Kauniitahan ne ovat. Itse ei jalkani teräväkärkisistä kengistä oikein pidä, mutta kauniita ne ovat katella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai, makunsa ja tyylinsä kullakin, eikä kaikkea tarvitse itsensä päälle pukea :-)

      Poista
  6. Valentinot ja Louboutinit ovat kauniit. Itse en voi näillä 41-koon jaloilla teräväkärkisiä käyttää, mutta pyöreinä tuollaiset olisi aika jees itselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin kelputtaisin pyöreäkärkisinäkin, jos joku haluaisi mulle sellaiset lahjoittaa!

      Poista
  7. Voi voi, taas ihania kenkiä. On ehkä niin, että tarvitsen jotkut tuollaiset teräväkärkiset ballerinat :)

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...