10.9.2013

Keittiöruutua (päivän asu)


Tuleeko kenellekään muulle tästä neuleen kuosista mieleen 80-luku ja keittiöpyyhkeet? Vai oletteko te kaikki niin nuoria, että 80-luku on lähinnä vanhempienne kulta-aikaa?! (Älkää vaan oikesti sanoko, en kestä!) 
Ehkä se juuri minua viehätti, sillä tämä oli ihan pakko saada! Eikä ruutuilu rajoitu edes tähän yhteen, vaan lisääkin löytyy kaapista mekon muodossa...

Neule Gap
Housut Lindex
Kengät Rizzo

Ruutujen lisäksi uutta ja rohkeaa on punainen väri, sillä ennen tätä mulla oli vain yksi ohut punainen vyö, enkä sitäkään ole käyttänyt kuin ehkä kerran... Mutta nyt siis repäisin oikein kunnolla!

Neule on ohutta villaa, eikä tuntunut yhtään liian lämpimänä tänä koleana ja sateisena syyspäivänä (miten muuten voikin mennä sääennusteet niin pieleen, eikö noita sadepilvien muka näe tulevan jo hyvissä ajoin?!). Kohta en varmaan enää kehtaa/viitsi/osaa kulkea ilman sukkiakaan, ja siinä vaiheessa on peli kyllä menetetty... Ja kyllä, kynttilöitäkin olen poltellut jo pari viikkoa melkein joka ilta. 

Sukat tai ei, sain tänään päähäni, että mun on ihanpakkosaada-aivanmusthave tummansiniset korkkarit. Kalliit ja hienot löytyivät my-wardrobe.comista, halvat ja aika hienot Zaran verkkosivuilta. Tunnen itseni sen verran hyvin, että mulla on sellaiset viimeistään kuun lopussa, uskotteko? Ja se viime postauksessa lupaamani ostolakko koski siis vain vaatteita, ei tietenkään kenkiä. Ja sain sitä paitsi odotettua suuremman veronpalautuksen, joten ei tässä missään vararikossa olla!

Lupasin Mrs. J:lle pari kuvaa uusista aurinkolaseista, joten lätkäisen ne tähän loppukaneetiksi. Moro!




12 kommenttia:

  1. No kieltämättä kyllä, on tuo selvä keittiöpyyhekuosi! Ei sillä, että mitenkään vanha olisin....

    Jaahas, että sellainen kenkäennustus! Mites se rouva jo nyt ne palautukset sai, itselle kun tulee vasta joulukuussa ;-D

    Ja voi ahdistus, onko bloggerissa menossa jotain häikkää?? En pääse omaan blogiini kirjoittamaan postauksia, hokee vaan koko ajan jotain "olet kirjautunut ulos muualta, haluatko uudelleen kirjautua". Ei auta mitkään temput, olen kokeillut toisella selaimellakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos nyt haluaa saivarrella, niin tottahan se on, että rahat tulevat tilille vasta vähän myöhemmin, mutta lupaus tulevaisuuden tuotoista on jo olemassa!

      Nyt sun Blogger toimi taas?! Mulla on megalomaanisia käyttövaikeuksia iPadin selaimen kanssa, sillä en pysty kirjoittamaan kuin parin sanan kommentteja tai vastauksia, ennen kuin ruutu jäätyy, ja se oli sitten siinä. Todella turhauttavaa!

      Poista
  2. Keittiöpyyhekuosi selvästi - mutta minä muistan tuon jo 70-luvulta;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan se olla 70-luvultakin, en ehkä vain halunnut myöntää...

      Poista
  3. Kaunis kokonaisuus! Keittiöpyyhekuosi kyllä, 1980-luvulta... en tiedä, meidän äidillä on edelleen tuollaiset, mutta muistan ne kyllä lapsuudesta saakka :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos - sinäkö olet niin nuori, ettei tule noita keittiöassosiaatioita?!

      Poista
  5. Sulla on ihana blogi, toinen mun suosikkiblogeista (toinen muoti mielessä)! Mä oon 80-lukulainen ja ihana pusero! Muistan pyyhkeet mut en yhdistäs niitä tuohon paitaan (ennenkuin sanoit ;-)...

    -Tuulis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi huisaa, mähän olen tosi huipussa seurassa :-) Kiitos!!

      Poista
  6. Meillä on mökillä vieläkin niitä 80-luvun pyyhkeitä tuolla kuosilla, hyvin ovat aikaa kestäneet :)

    Aina olen kyllä niistä tykännyt, joten kovasti tykkäilen myös tuosta sinun paidastasi! Ihana piriste tuo punainen väri.

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...